Overzicht modellen van Ford & Fordson Roadless

Terug naar index

Roadless is op 14-3-1919 opgericht door kolonel Johnson. Deze was betrokken bij de ontwikkelingen voor tanks en rups onderstellen voor vrachtwagens met toepassingen voor oorlogvoering. Hij woonde in Zuid Afrika en kwam in 1906 naar Engeland en ging werken bij Fowler. De Roadless Traction Ltd. werd opgericht om de patenten van de rups onderstellen veilig te stellen. Johnson bouwde als eerste trekker een Peterborough om tot halfrups en ging een samenwerking aan met Barford en Perkins Ltd. om eigen trekker op de markt te brengen, maar ging daarna voornamelijk Rushton tractoren voorzien van rups onderstellen. Ondertussen werd licentie verleend aan International Motor Co. in de USA. Vanaf ongeveer 1930 werden naast andere merken, Fordson tractoren voorzien van rups onderstellen. Hierna volgde een samenwerking met Fordson en Ford die tot in de jaren 80 van de vorige eeuw duurde. In 1955 werden zij licentie nemer van Selene die een vooras ontwikkelde om bestaande trekkers te voorzien van 4x4 aandrijving. Selene werd later overgenomen door Schindler. Raodless ging ten onder aan zijn eigen sucses omdat 4x4 een standaard uitvoering van de fabrikanten werd. De maatschappijnaam veranderde in 1980 in Roadless Holding Ltd. In 1983 is het bedrijf overgenomen door Jewell. Na veel omzwervingen zijn de rechten en onderdelen van Roadless overgenomen door Roger Haynes. Deze boer was tester voor de maatschappij in de jaren 70 en 80.

Bron: Roadless by Stuart Gibbard

Fordson F modellen

Fordson F

Bouwjaren: 1930 t/m 1931
Aantal: Enkele
Vermogen: 20 Pk
Nieuwprijs:
Vervanger van de:
Vervangen door de: Roadless N

Bijzonderheden:

 

Fordson F extended

Bouwjaren: 1930 t/m 1931
Aantal: Enkele
Vermogen: 20 Pk
Nieuwprijs:
Vervanger van de:
Vervangen door de:Roadless N

Bijzonderheden: Verlengde versie.

 

Fordson N modellen

Fordson N

Bouwjaren: 1931 t/m 1945
Aantal:
Vermogen: 23 Pk
Nieuwprijs: 350
Vervanger van de: Roadless F
Vervangen door de: Roadless E27N

Bijzonderheden: Kon ook als kit geleverd worden tegen een prijs van 180. Na 1935 met verbeterde rupsen (3 rollen) en rups frame.


© foto Pascal Kolk

Fordson N extended

Bouwjaren: 1931 t/m 1945
Aantal:
Vermogen: 23 Pk
Nieuwprijs: 385
Vervanger van de: Roadless F
Vervangen door de:

Bijzonderheden: Verlengde versie.

 

Fordson N halftrack

Bouwjaren: 1938 t/m 1944
Aantal:
Vermogen: 23 Pk
Nieuwprijs:
Vervanger van de:
Vervangen door de:

Bijzonderheden: Omdat de tractor op hoge snelheid begon te wippen werd een verlenging gemaakt. Hierdoor werd het een half rups. op dit verlengstuk konden verschillende werktuigen worden bevestigd zoals een lier b.v.


© foto Harrie Kuiper

Fordson N  DG4 halftrack

Bouwjaren: 1944 t/m 1945
Aantal:
Vermogen: 23 Pk
Nieuwprijs:
Vervanger van de:
Vervangen door de: Roadless E27N DG4

Bijzonderheden:

 

Fordson N  DG5 halftrack

Bouwjaren: 1943 t/m 1943
Aantal:
Vermogen: 23 Pk
Nieuwprijs:
Vervanger van de:
Vervangen door de:

Bijzonderheden: Met 52" rupsen.

 

Fordson N ACR

Bouwjaren: 1937 t/m 1937
Aantal:
Vermogen:  Pk
Nieuwprijs:
Vervanger van de:
Vervangen door de:

Bijzonderheden: Uitgevoerd met een 2 cilinder diesel motor van Alisa Craig.

 

Fordson E27N modellen

Fordson E27N halftrack DG4

Bouwjaren: 1945 t/m 1951
Aantal:
Vermogen: 45 Pk
Nieuwprijs: kit prijs 175
Vervanger van de:
Vervangen door de: Roadless New Major DG4

Bijzonderheden:


© foto Pascal Kolk

Fordson E27N halftrack DG4 met Perkins L4

Bouwjaren: 1945 t/m 1951
Aantal:
Vermogen: 45 Pk
Nieuwprijs: kit prijs 175
Vervanger van de:
Vervangen door de: Roadless New Major DG4

Bijzonderheden: Naast de standaard Major motor werd door Roadless  na 1948 ook de L4, P4 en P6 van Perkins toegepast


© foto Henk de Troije

Fordson E27N halftrack DG4 Narrow

Bouwjaren: 1950 t/m 1951
Aantal:
Vermogen: 40 Pk
Nieuwprijs:
Vervanger van de:
Vervangen door de:

Bijzonderheden:

Fordson E27N E fulltrack

Bouwjaren: 1950 t/m 1953
Aantal:
Vermogen: 40 Pk
Nieuwprijs: 850
Vervanger van de:
Vervangen door de:

Bijzonderheden: Prototypes hebben 3 rollen, productie modellen 4 rollen.

Fordson E27N E fulltrack P6

Bouwjaren: 1950 t/m 1953
Aantal:
Vermogen:  Pk
Nieuwprijs: 1150
Vervanger van de:
Vervangen door de:

Bijzonderheden: Met Perkins P6 motor

Fordson E27N High Clearens

Bouwjaren: 1951 t/m 1953
Aantal:
Vermogen: 40 Pk
Nieuwprijs:
Vervanger van de:
Vervangen door de:

Bijzonderheden: 2wd met vier even grote wielen

Fordson E27N halftrack DG4 HC

Bouwjaren: 1951 t/m 1953
Aantal:
Vermogen: 40 Pk
Nieuwprijs:
Vervanger van de:
Vervangen door de:

Bijzonderheden: Halftrack met grote voorwielen voor meer bodemvrijheid.

Fordson Dexta modellen

Fordson Dexta

Bouwjaren:1960 t/m 1964
Aantal: 78 incl. super Dexta
Vermogen:  Pk
Nieuwprijs: 1101
Vervanger van de:
Vervangen door de: Roadless NP Dexta

Bijzonderheden: Roadless Selene vooras.

 

Fordson Super Dexta

Bouwjaren:1962 t/m 1964
Aantal: 70 incl. gewone Dexta
Vermogen: 42 Pk
Nieuwprijs:
Vervanger van de:
Vervangen door de: Roadless NP Super Dexta

Bijzonderheden: Roadless Selene vooras.


© foto Henk de Troije

Fordson New Performance Super Dexta

Bouwjaren:1963 t/m 1964
Aantal: 70 incl. gewone Dexta
Vermogen:
Nieuwprijs:
Vervanger van de:
Vervangen door de:

Bijzonderheden: Roadless Selene vooras.


© foto K. vd Plaetse

Fordson Major modellen

Fordson New Major halftrack DG4

Bouwjaren: 1951 t/m 1953
Aantal:
Vermogen: 38 Pk
Nieuwprijs:
Vervanger van de: Roadless E27N DG4
Vervangen door de: Roadless New Major DG15

Bijzonderheden:


© foto Pascal Kolk

Fordson New Major halftrack DG15

Bouwjaren: 1953 t/m 1953
Aantal:
Vermogen: 38 Pk
Nieuwprijs: 766
Vervanger van de: Roadless New Major DG4
Vervangen door de:

Bijzonderheden:

Fordson New Major halftrack DG15 HC

Bouwjaren: 1953 t/m 1953
Aantal:
Vermogen: 38 Pk
Nieuwprijs: Conversion kit 166
Vervanger van de:
Vervangen door de:

Bijzonderheden: Grote voorwielen voor extra bodemvrijheid.

Fordson New Major fulltrack J17

Bouwjaren: 1953 t/m 1958
Aantal:
Vermogen: 38 Pk
Nieuwprijs: 1295
Vervanger van de: Roadless E27N E
Vervangen door de: Roadless Power Major J17

Bijzonderheden: Later met zijschermen voor de motor.


© foto Harrie Kuiper

Fordson New Major RC

Bouwjaren: 1954 t/m 1957
Aantal:
Vermogen: 38 Pk
Nieuwprijs: $ 2700
Vervanger van de:
Vervangen door de: Roadless Power Major

Bijzonderheden: RowCrop uitvoering met smal dubbel voorwiel stel. Gebouwd in samenwerking van Fordson en Roadless. Na 1955 ook met verlengde achterassen voor grotere spoor breedte.


© foto Harrie Kuiper

Fordson New Major 4wd Manuel

Bouwjaren: 1956 t/m 1958
Aantal:
Vermogen: 38 Pk
Nieuwprijs: 987
Vervanger van de:
Vervangen door de: Roadless Power Major 4wd Manuel

Bijzonderheden: Met Selene vooras.

Fordson Power Major fulltrack J17

Bouwjaren: 1958 t/m 1961
Aantal:
Vermogen: 48 Pk
Nieuwprijs:
Vervanger van de: Roadless New Major J17
Vervangen door de: Roadless Super Major J17

Bijzonderheden:

Fordson Power Major 4wd Manuel

Bouwjaren: 1958 t/m 1960
Aantal:
Vermogen: 48 Pk
Nieuwprijs:
Vervanger van de: Roadless New Major 4wd Manuel
Vervangen door de: Roadless Super Major 4wd Manuel

Bijzonderheden: Met Selene vooras.


© foto Harrie Kuiper

Fordson Super Major fulltrack J17

Bouwjaren: 1961 t/m 1962
Aantal:
Vermogen: 48 Pk
Nieuwprijs:
Vervanger van de: Roadless Power Major J17
Vervangen door de:

Bijzonderheden:

Fordson Super Major 4wd Manuel

Bouwjaren:1960 t/m 1963
Aantal:
Vermogen: 52 Pk
Nieuwprijs: 1230
Vervanger van de:  Roadless Power Major 4wd Manuel
Vervangen door de: Roadless Super Major NP 4wd Manuel

Bijzonderheden: Roadless Selene vooras.

Fordson Super Major New Performance 4wd Manuel

Bouwjaren:1963 t/m 1964
Aantal:
Vermogen: 54 Pk
Nieuwprijs:
Vervanger van de: Roadless Super Major 4wd Manuel
Vervangen door de: Roadless Ploughmaster 65

Bijzonderheden: Roadless Selene vooras.


© foto Pascal Kolk

Fordson Super Ploughmaster 6-2

Bouwjaren:1961 t/m 1965
Aantal: 23
Vermogen: 76 Pk
Nieuwprijs:
Vervanger van de:
Vervangen door de: Ploughmaster 90

Bijzonderheden: Fordson Super Major met 590E 6 cilinder motor.

 

Fordson Super Ploughmaster 6-4

Bouwjaren:1962 t/m 1963
Aantal: 200
Vermogen: 76 Pk
Nieuwprijs: 1785
Vervanger van de:
Vervangen door de: NP Ploughmaster
6-4

Bijzonderheden: Fordson Super Major met 590E 6 cilinder motor. Eerste 4wd modellen werden in groen / gele kleuren combinatie (John Deere)geleverd. Roadless wilde zich onderscheiden van Fordson en het model iets speciaals meegeven. De kleur was geen succes omdat het over het blauw was gespoten. De groene kleur liet los en gaf de tractor een rommelige indruk. Daarom werd de tractor weer gewoon in de Fordson kleuren geleverd.
1 exemplaar werd geleverd met een hydrostatische transmissie.


© foto Pascal Kolk

© foto Harrie Kuiper

Fordson Super NP Ploughmaster 6-4

Bouwjaren:1963 t/m 1964
Aantal: 200
Vermogen: 76 Pk
Nieuwprijs:
Vervanger van de: Ploughmaster 6-4
Vervangen door de: Ploughmaster 90

Bijzonderheden: Fordson Super Major met 590E 6 cilinder motor. Eerste 4wd modellen werden in groen / gele kleuren combinatie (John Deere)geleverd. Roadless wilde zich onderscheiden van Fordson en het model iets speciaals meegeven. De kleur was geen succes omdat het over het blauw was gespoten. De groene kleur liet los en gaf de tractor een rommelige indruk. Daarom werd de tractor weer gewoon in de Fordson kleuren geleverd.
1 exemplaar werd geleverd met een hydrostatische transmissie.

 

Ford USA modellen

Ford 2N halftrack DG13

Bouwjaren: 1944
Aantal: 1
Vermogen:  Pk
Nieuwprijs:
Vervanger van de:
Vervangen door de:

Bijzonderheden:

 

Ford 8N halftrack DG13

Bouwjaren:  t/m
Aantal:
Vermogen:  Pk
Nieuwprijs:
Vervanger van de:
Vervangen door de:

Bijzonderheden:

Ford NAA halftrack DG13

Bouwjaren:  t/m
Aantal:
Vermogen:  Pk
Nieuwprijs:
Vervanger van de:
Vervangen door de:

Bijzonderheden:

Ford modellen

Ploughmaster 46

Bouwjaren: 1966 t/m 1972
Aantal: 45
Vermogen: 46 Pk
Nieuwprijs: 1509 Kit 560
Vervanger van de: Super Dexta NP Selene
Vervangen door de: Einde productie lijn.

Bijzonderheden: Op basis van de 3000 6X. Na 1968 3000 6Y


© foto Harrie Kuiper
 

Ploughmaster 65

Bouwjaren: 1965 t/m 1968
Aantal: 1000
Vermogen: 65 Pk
Nieuwprijs: 1587
Vervanger van de: Fordson Super Major NP Manuel.
Vervangen door de: Ploughmaster 75

Bijzonderheden: Op basis van de 5000 6X. Onderste foto is versie met SelectOSpeed.


© foto Pascal Kolk

© foto Harrie Kuiper 

Ploughmaster 75

Bouwjaren: 1968 t/m 1975
Aantal: 1188
Vermogen: 75 Pk
Nieuwprijs:
Vervanger van de: Ploughmaster 65
Vervangen door de: Ploughmaster 78

Bijzonderheden: Op basis van de 5000 6Y


© foto Pascal Kolk

© foto Pascal Kolk

© foto Harrie Kuiper 

Ploughmaster 75 HC

Bouwjaren: 1968 t/m 191975
Aantal:
Vermogen: 75 Pk
Nieuwprijs:
Vervanger van de:
Vervangen door de:

Bijzonderheden: Op basis van de 5000 6Y

 

Ploughmaster 78

Bouwjaren: 1975 t/m 1977
Aantal: 356 incl. alle opvolgers.
Vermogen: 75 Pk
Nieuwprijs:
Vervanger van de: Ploughmaster 75
Vervangen door de: Ploughmaster 78J

Bijzonderheden: Op basis van de 6600

 

Ploughmaster 78K

Bouwjaren: 1978 t/m 19
Aantal:
Vermogen: 75 Pk
Nieuwprijs:
Vervanger van de: Ploughmaster 78J
Vervangen door de: Ploughmaster 78S

Bijzonderheden: Op basis van de 6600 met verbeterde vlakke vloer Lambourn LFQ cabine.


© foto Pascal Kolk

Ploughmaster 78S 6600

Bouwjaren: 1975 t/m 19
Aantal:
Vermogen: 75 Pk
Nieuwprijs:
Vervanger van de: Ploughmaster 75
Vervangen door de:

Bijzonderheden: Op basis van de 6600 voor de suiker plantages zonder cabine.

 

Ploughmaster 78S 6610

Bouwjaren: 19 t/m 1983
Aantal:
Vermogen: 86 Pk
Nieuwprijs:
Vervanger van de: Ploughmaster 78K
Vervangen door de:

Bijzonderheden: Op basis van de 6610.


© foto Pascal Kolk

Ploughmaster 80

Bouwjaren: 1967 t/m 1968
Aantal: 24
Vermogen: 90 Pk
Nieuwprijs: 2165
Vervanger van de: Ploughmaster 6/4
Vervangen door de: Einde productie lijn

Bijzonderheden: Op basis van de 5000 maar met turbo.

 

Ploughmaster 90

Bouwjaren: 1965 t/m 1966
Aantal: 127
Vermogen: 90 Pk
Nieuwprijs:
Vervanger van de: Ploughmaster 6/4
Vervangen door de: Ploughmaster 95

Bijzonderheden: Op basis van de 5000 6X maar met 6 cilinder E590


© foto Pascal Kolk

Ploughmaster 95

Bouwjaren: 1966 t/m 1971
Aantal: 214 incl. MKII
Vermogen: 95 Pk
Nieuwprijs: 2525
Vervanger van de: Ploughmaster 6/4
Vervangen door de: Ploughmaster 95 MKII

Bijzonderheden: Op basis van de 5000 6X maar met 6 cilinder 2703E Na 1968 5000 6Y.


© foto Pascal Kolk

Ploughmaster 95 MKII

Bouwjaren: 1971 t/m 1974
Aantal: 214 incl. MKI
Vermogen: 95 Pk
Nieuwprijs:
Vervanger van de: Ploughmaster 95
Vervangen door de: Ploughmaster 95 MKII

Bijzonderheden: Op basis van de 5000 6Y maar met 6 cilinder 2713E.

 

Roadless 94T MKI en MKII

Bouwjaren: 1971 t/m 1975
Aantal: 146
Vermogen: 94 Pk
Nieuwprijs:
Vervanger van de:
Vervangen door de: Roadless 98

Bijzonderheden: Op basis van de 7000 6Y.
Op foto 1 staat de nieuw ontwikkelde as met plaatstalen huis bijgenaamd de kofferas.
Op foto 2 staat de verbeterde versie met gietstalen huis.


© foto Harrie Kuiper

© foto Harrie Kuiper
 

© foto Pascal Kolk

Roadless 95

Bouwjaren: 1971 t/m 1974
Aantal:
Vermogen: 95 Pk
Nieuwprijs:
Vervanger van de:
Vervangen door de: Roadless 105

Bijzonderheden: Zelfde als de Ploughmaster 95 maar met een verbeterde as. Op basis van de 5000 6Y maar met 6 cilinder 2713E.

 

Roadless 98

Bouwjaren: 1975 t/m 1977
Aantal: 150 incl. alle opvolgers.
Vermogen: 97 Pk
Nieuwprijs:
Vervanger van de: Roadless 94T
Vervangen door de: Roadless 98J

Bijzonderheden: Op basis van de 7600.

 

Ploughmaster 98J

Bouwjaren: 1977 t/m 1978
Aantal:
Vermogen: 97 Pk
Nieuwprijs: 13200
Vervanger van de: Ploughmaster 98
Vervangen door de: Ploughmaster 98K

Bijzonderheden: Op basis van de 7600 met vlakke vloer Lambourn LFQ cabine.

 

Ploughmaster 98K

Bouwjaren: 1978 t/m 1978
Aantal:
Vermogen: 97 Pk
Nieuwprijs:
Vervanger van de: Ploughmaster 98J
Vervangen door de: Ploughmaster 98S

Bijzonderheden: Op basis van de 7600 met verbeterde vlakke vloer Lambourn LFQ cabine.

 

Ploughmaster 98S

Bouwjaren: 1978 t/m 1982
Aantal:
Vermogen:  Pk
Nieuwprijs:
Vervanger van de: Ploughmaster 98K
Vervangen door de:

Bijzonderheden: Op basis van de 7610.

 

Roadless 105

Bouwjaren: 1974 t/m 1976
Aantal: 34
Vermogen: 105 Pk
Nieuwprijs:
Vervanger van de: Roadless 95
Vervangen door de: Roadless 118

Bijzonderheden: Op basis van de 5000 6Y met 6 cilinder 2714E.

 

Roadless 115

Bouwjaren: 1968 t/m 1971
Aantal: 182 incl. MKII
Vermogen: 115 Pk
Nieuwprijs: 3525
Vervanger van de:
Vervangen door de:115 MKII

Bijzonderheden: Op basis van 5000 6Y. Met 6 cilinder 2704E. Leverbaar met verlengde neus als brandstof tank.


© foto Harrie Kuiper 
 

Roadless 115 MKII

Bouwjaren: 1971 t/m 1975
Aantal: 182 incl. MKI
Vermogen: 115 Pk
Nieuwprijs:
Vervanger van de: 115
Vervangen door de:

Bijzonderheden: Op basis van 5000 6Y. Met 6 cilinder 2714E. Leverbaar met verlengde neus als brandstof tank.


© foto Harrie Kuiper 
 

Roadless 115 HC

Bouwjaren: 1969 t/m 1976
Aantal: 43
Vermogen: 115 Pk
Nieuwprijs:
Vervanger van de:
Vervangen door de:

Bijzonderheden: Op basis van 5000 6Y. High clearens model van de 115 met 6 cilinder 2704E.

 

Roadless 118

Bouwjaren: 1976 t/m 19
Aantal: 91 incl. alle opvolgers.
Vermogen: 114 Pk
Nieuwprijs: 11030
Vervanger van de:
Vervangen door de:

Bijzonderheden: Op basis van 7600 Met 6 cilinder 2715E.

 

Ploughmaster 118J

Bouwjaren: 1977 t/m 1978
Aantal:
Vermogen: 115 Pk
Nieuwprijs: 14900
Vervanger van de: Ploughmaster 118
Vervangen door de:

Bijzonderheden: met vlakke vloer Lambourn LFQ cabine.

 

Ploughmaster 118K

Bouwjaren: 1978 t/m 1978
Aantal:
Vermogen: 115 Pk
Nieuwprijs:
Vervanger van de: Ploughmaster 118J
Vervangen door de:  Ploughmaster 118S

Bijzonderheden: Met verbeterde vlakke vloer Lambourn LFQ cabine.


© foto Harrie Kuiper
 

© foto Pascal Kolk

Ploughmaster 118S

Bouwjaren: 1978 t/m 19
Aantal:
Vermogen: 115 Pk
Nieuwprijs:
Vervanger van de: Ploughmaster 118K
Vervangen door de:

Bijzonderheden: Met verbeterde vlakke vloer Lambourn LFQ cabine.


© foto Harrie Kuiper 
 

Roadless 120

Bouwjaren: 1971 t/m 19
Aantal: 51 Incl. J en K modellen.
Vermogen: 120 Pk
Nieuwprijs:
Vervanger van de:
Vervangen door de:

Bijzonderheden: Op basis van de 5000 6Y met 6 cilinder 2715E. Leverbaar met verlengde neus als brandstof tank. Duncan cabine. Na 1976 met Lambourn cabine.


© foto Harrie Kuiper

© foto Pascal Kolk

Roadless 120J

Bouwjaren: 1977 t/m 1978
Aantal:
Vermogen: 120 Pk
Nieuwprijs: 16200
Vervanger van de: Ploughmaster 120
Vervangen door de:

Bijzonderheden: Op basis van de 5000 6Y met 6 cilinder 2715E. Met vlakke vloer Lambourn LFQ cabine.


© foto Harrie Kuiper

© foto Pascal Kolk

Roadless 120K

Bouwjaren: 1978 t/m 1978
Aantal:
Vermogen: 120 Pk
Nieuwprijs:
Vervanger van de: Ploughmaster 120J
Vervangen door de:

Bijzonderheden: Op basis van de 5000 6Y met 6 cilinder 2715E. Na 1982 met 6 cilinder 2725E. Met verbeterde vlakke vloer Lambourn LFQ cabine.


© foto Harrie Kuiper

© foto Pascal Kolk

Ploughmaster 120S

Bouwjaren: 1978 t/m 1982
Aantal:
Vermogen: 120 Pk
Nieuwprijs:
Vervanger van de: Ploughmaster 120K
Vervangen door de:

Bijzonderheden: Met verbeterde vlakke vloer Lambourn LFQ cabine.


© foto Pascal Kolk

Roadless 780

Bouwjaren: 1979 t/m 1981
Aantal: 12
Vermogen: 
Nieuwprijs: 13180
Vervanger van de:
Vervangen door de: Roadless 780 MKII

Bijzonderheden: Op basis van Ford 6600

 

Roadless 780 MKII

Bouwjaren: 1981 t/m 19
Aantal:
Vermogen: 
Nieuwprijs:
Vervanger van de: Roadless 780
Vervangen door de:

Bijzonderheden: Op basis van Ford 6610

 

Roadless 980

Bouwjaren: 1979 t/m 1981
Aantal: 12 incl MKII
Vermogen: 
Nieuwprijs: 16320
Vervanger van de:
Vervangen door de:

Bijzonderheden: Op basis van Ford 7600


© foto Harrie Kuiper
 

Roadless 980 MKII

Bouwjaren: 1981 t/m 1989
Aantal: 16
Vermogen: 
Nieuwprijs:
Vervanger van de: Roadless 980
Vervangen door de:

Bijzonderheden: Op basis van Ford 7610

 

Roadless 9804

Bouwjaren: 1981 t/m 1981
Aantal: 1
Vermogen: 
Nieuwprijs:
Vervanger van de:
Vervangen door de:

Bijzonderheden: Op basis van Ford 7610. 1 stuk gemaakt en later weer terug gebouwd naar een 980 MKII model.

 

Ploughmaster 6/2

Bouwjaren: 1982 t/m 19
Aantal:
Vermogen: 125 Pk
Nieuwprijs:
Vervanger van de:
Vervangen door de:

Bijzonderheden: 2wd op basis van Roadless 118 S met 6 cilinder Ford 2715E.

 

Terug naar index